W dniach 23-24 czerwca 2016 roku wychowankowie OREW, a gościnnie także uczestnicy WTZ i ŚDS uczestniczyli w wycieczce do Krakowa.

W pierwszym dniu wycieczki zwiedzaliśmy Zamek na Wawelu. Podziwialiśmy komnaty królewskie z pięknymi arrasami i wawelską katedrę. Odwiedziliśmy grób Marii i Lecha Kaczyńskich w krypcie pod katedrą. Złożyliśmy wizytę smokowi wawelskiemu. Po pokrzepiającym obiedzie udaliśmy się uliczkami Starego Miasta na krakowski Rynek. Pan przewodnik w ciekawy sposób opowiadał o historii zwiedzanych miejsc. Przez Planty dotarliśmy na nocleg w apartamentach przy ulicy Starowiślnej.

W drugim dniu udaliśmy się do Centrum Jana Pawła II, gdzie uczestniczyliśmy we Mszy Świętej i zwiedzaliśmy piękny, nowy Kościół przechodząc przez Bramę Miłosierdzia. Z wieży widokowej podziwialiśmy panoramę Krakowa. Później dotarliśmy do Sanktuarium Bożego Miłosierdzia w Łagiewnikach. Po zwiedzeniu tego miejsca wysłuchaliśmy prelekcji wygłoszonej przez Siostrę ze Zgromadzenia Matki Bożej Miłosierdzia. Po wspólnie odmówionej Koronce do Bożego Miłosierdzia i obiedzie udaliśmy się w drogę powrotną do Krosna.

Bardzo zmęczeni upałem, ale pełni wrażeń, z pamiątkami i ciekawymi zdjęciami wróciliśmy do naszych domów.